Ovogodišnji – deveti po redu GSV (Gospodarski sajam Varaždin) održat će se 19. i 20. svibnja 2023. na Kapucinskom trgu u Varaždinu, a uz izlagačke aktivnosti i stručno popratne programe nudit će zabavno glazbeni program te besplatan ulaz za posjetitelje. Na sajmu će se predstaviti županije, gradovi, općine, obrtnici, poduzetnici,  OPG-i, vinari, udruge i domaće radinosti iz raznih dijelova Hrvatske. Županije, gradovi i općine se mogu predstaviti u jednoj pagodi 5 x 5m (25m2) na pet područja: gospodarstvo, obrtništvo, turizam, gastronomija i glazba (KUD-ovi, vokalni instrumentalni ansambli, klape...) Svaka općina, grad ili županija koja zakupi jednu pagodu standardne veličine 5 x 5m, na 25m2 može predstaviti svoje poduzetnike, obrtnike, hotele, ugostitelje, turističku zajednicu, KUD, OPG-e, domaće radinosti i ostalo. Ukoliko želite za svoje predstavljanje pagodu ili šator većih dimenzija, javite nam što prije. 

Prijave na  e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. kako bi rezervirali pagodu ili prostor.

 

GSV 2023. će u dva dana obilježiti sajamska izložba i prezentacija, gospodarski susreti poduzetnika i obrtnika, susreti županija, gradova i općina, predavanja, prigodna sajamska prodaja i degustacije, cjelodnevni prateći sadržaj i  zabavno glazbeni program za posjetitelje. Ulaz na sajam oba dva dana je besplatan.
Službeno otvorenje GSV-a 2023. predviđeno je za petak 19. svibnja u 14.00. sati. 
U cjelodnevnom zabavno glazbenom programu na velikoj otvorenoj pozornici 19. i 20. svibnja nastupit će  KUD-ovi, plesni klubovi, Društvo naša djeca, razni pjevači i mnogi drugi.

Glavni pokrovitelj Gospodarskog sajma Varaždin 2023. je Grad Varaždin, a glavni partner sajma je Varaždinska županija. Organizator Gospodarskog sajma Varaždin 2023. je marketinška agencija Tin – marketing d.o.o. iz Varaždina. 

9. GSV će biti otvoren za posjetitelje u petak 19.05.2023. od 14.00. do 22.00. sati, a u subotu 20.05.2023. od 08:00 do 16:00 sati.

Pozivaju se hrvatski obrtnici i poduzetnici da iskoriste prigodu i prezentiraju svoje proizvode i usluge u organizaciji i sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore na 24. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2023.

Hrvatska obrtnička komora organizira i s 50% troškova standardno uređenog izložbenog prostora sufinancira kolektivan nastup članova Hrvatske obrtničke komore na 24. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2023. koji će se održati od 2. do 6. svibnja 2023. godine.

Radi se o važnom proljetnom sajmu u Bosni i Hercegovini, koji brojkama od oko 700 izlagača iz preko 20 država, predstavlja kvalitetno mjesto prezentacije proizvoda i usluga koje obrtnici i poduzetnici nude na tržištu.

Međunarodni sajam gospodarstva Mostar objedinjuje izložbe sljedećih djelatnosti: izrada alata, obrada metala, strojogradnja, hidraulika i pneumatika, auto-industrija, elektroindustrija, prerada plastičnih masa, obrada kamena, prerada gume, drvna industrija, izrada namještaja, kemijska industrija, građevinarstvo, komunalna oprema, prehrambena industrija, medicinska oprema, informatika, grafika i izdavaštvo, turizam, tradicijski obrti, kolektivni nastupi zemalja...

Ovogodišnja zemlja partner sajma u Mostaru je Izrael, što će svakako pridonijeti internacionalnoj posjeti poslovnih ljudi i inozemnih tvrtki.

Pregled osnovnih pokazatelja sajma iz 2022. godine:

  • oko 700 izlagača
  • paviljonski prostori i izložba na otvorenom na preko 30.000 m2
  • 26 država na sajmu
  • oko 40.000 posjetitelja
  • preko 300 akreditiranih novinara

Aktualne informacije vezane za sajamsku izložbu u 2023. godini:

Naziv sajma: 24. Međunarodni sajam gospodarstva u Mostaru 2023

Termin održavanja i radno vrijeme sajma: 2. - 6. 5. 2023.,10,30 – 18,30 sati

Adresa sajma: Rodoč bb/Slobodna zona Hercegovina, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina

Internet stranice sajma:www.mostarski-sajam.comwww.mostar-fair.com

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu ključ u ruke“ – svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Mostar-Zagreb i postavu na štandu, dežurnu osobu, najavu nastupa prema službama sajma Mostar, sve potrebne informacije te kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, s logistikom nastupa HOK-a po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje za članove HOK-a od 50% iznosi 79,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno 98,75 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 158,00 EUR-a po m+ PDV (25%), odnosno 197,50 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, ali u slučaju vertikalnog panoa na stijeni iznosi 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu,
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koja se šalje na sajam,
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi za carinu“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 31. 3. 2023. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala:

  • u Hrvatsku obrtničku komoru na adresu: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb,
  • putem telefaksa: 01/48 46 610 ili
  • putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, istumože osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Za dodatne informacije zainteresirani obrtnici i poduzetnici mogu se javiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat i/ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Iskoristite priliku i prezentirajte svoje proizvode i usluge na ovome važnom sajmu u Bosni i Hercegovini u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Posebno pozivamo izlagače koji se žele prezentirati prvi puta da iskoriste sufinanciranje i pogodnosti nastupa u organizaciji HOK-a!

Prijavne materijale i uvjete nastupa na 24. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2023. godine možete pronaći na: https://www.hok.hr/novosti-iz-hok-obavijesti/najava-organizacije-i-sufinanciranja-nastupa-clanova-hok-na-24-medunarodnom-sajmu-gospodarstva-u

 

24. Proljetni međunarodni bjelovarski sajam održati će se  na Sajamskom prostoru Gudovac 1 d, 43 251 Gudovac (pokraj Bjelovara) od 24. – 26. ožujka 2023. g.

            Proljetni sajam u Gudovcu u svojoj kategoriji nesumnjivo je najveći u RH kako po broju sudionika i zastupljenosti županija i zemalja, tako i po broju posjetitelja i opsegu sklopljenih poslova. Osim poljoprivrede, poljoprivredne mehanizacije, gospodarstva i obrtništva, sajam objedinjuje i tematiku hortikulture i građevinske i komunalne opreme.

            Na sajmu će biti organizirana stručna predavanja, edukacija i okrugli stolovi na kojima će moći sudjelovati svi prisutni.

Uprava Bjelovarskog sajma d.o.o. ove 2023. godine nudi izlaganje na unutarnjem i vanjskom prostoru, a za konkretne dogovora upućujemo zainteresirane na izravan kontakt s organizatorom.

Zainteresirani se mogu prijaviti organizatoru "Bjelovarski sajam" d.o.o., dr. Ante Starčevića 8, 43000 Bjelovar.

Krajnji rok za podnošenje Prijave sajmu su do 03. ožujka 2023. godine.

Za sve potrebne informacije podaci za kontakt su:

tel: 043/238-840

web : www.bj-sajam.hr; e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. / Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

– odgovorne osobe za prijave : Nino Kovačić , Tihomir Čauš

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene, standardno uređenog izložbenog prostora, kolektivan nastup članova HOK-a na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022., najvećem obrtničkom sajmu u široj regiji, koji će se održati od 14. do 18. rujna 2022. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je respektabilna sajamska izložba s preko 1500 izlagača iz 34 države svijeta, s velikom posjetom sajmu (oko 120 000 posjetitelja iz 44 države svijeta) te je mjesto kvalitetne prezentacije proizvoda i usluga za obrtnike i poduzetnike koji žele u direktnom kontaktu s potencijalnim kupcima provjeriti kvalitetu svojih  proizvoda i usluga, a s ciljem izvoza te dolaska do novih poslovnih kontakata za buduće poslove.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća: poslovne susrete, međunarodna predstavljanja, strojeve i opremu za drvo i metal, opremu od inox-a, elektrotehniku, preradu plastike, gume, obradu metala, strojogradnju, prehranu i ugostiteljstvo, izradu alata za obradu drva, plastike i metala, namještaj i unutarnje uređenje, završne radove u graditeljstvu, alate za uređenje doma i okolice, energetiku, opremu za prehrambenu industriju, mehanizaciju sela, građevinsku mehanizaciju, montažne kuće, proizvode široke potrošnje, IT opremu, stare zanate i tradicijske obrte, turizam itd. 

U nastavku  osnovne informacije o sajmu, a u privitku i prijavu za nastup na 54. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2022.:

Naziv sajma/adresa: 54. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2022., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 14.-18. 09. 2022.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač priprema svoje prezentacije na sajmu, a uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama dobiva i: dva natpisa na štandu, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute, kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50%, iznosi 90,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno za platiti 112,50 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 180,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno 225,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, osim u slučaju vertikalnog panoa na stijeni 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu –  obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 14. 8. 2022. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup na sajmu.

Za dodatne informacije možete se obratiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat; telefaks: 01/48 46 610, elektronička pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Prilozi:

Please publish modules in offcanvas position.