Metalci i
plastičari
Drvne struke, tiskari i
prerada papira
Frizeri, kozmetičari i
pedikeri
Krojači, tradicijski
obrti i suveniri
Autostruke
Elektroničari i
elektrotehničari
Intelektualne usluge i
uslužne djelatnosti
Ugostitelji
Trgovci, pekari
i mesari
Prijevoznici
Građevinari

gastro



Home  |  Uprava   |   Obrtništvo   |   Novosti   |   Promidžba   |   Sajmovi 

Kontakt   
 
 
Arhiva novosti:


02.01.2018. 12:46
Nove osnovice za obračun doprinosa za obvezna osiguranja za 2018.

Slika ID774 Ministar financija donio je Naredbu o iznosima osnovica za obračun doprinosa za obvezna osiguranja za 2018. g. (Narodne novine 128/2017).

Sve mjesečne i godišnje osnovice u sustavu obveznih doprinosa za 2018. godinu ovise o prosječnom iznosu mjesečne plaće (bruto) isplaćene po jednom zaposlenom kod pravnih osoba u Republici Hrvatskoj u razdoblju siječanj-kolovoz 2017....


Više...



02.01.2018. 12:36
MAJSTORSKI ISPITI 2018.

Prijave za 2018. godinu su u tijeku. Ispiti se održavaju u svibnju i prosincu.

Proljetni rok traje od 03.04.2018. - 11.05.2018., a zadnji dan prijave je 17.02.2018.

Jesenski rok traje od 12.11.2018....


Više...



25.10.2017. 09:12
PRIJAVA NEREGISTRIRANE DJELATNOSTI

U petak 20. listopada 2017. godine održan je sastanak predstavnika Obrtničke komore Zagreb s predstavnicima Središnjeg ureda – Sektor za nadzor Carinske uprave Ministarstva financija.

U dogovoru s Carinskom upravom – Sektor za nadzor , Zagreb, Av. Dubrovnik 11, od 20.10.17. dogovorena je dostava svih prijava radan na crno i neregistriranog obavljanja djelatnosti na mail adrese: javnost@carina.hr i antonio.mucnjak@carina.hr

Svi obrtnici koji žele prijaviti rad na crno i neregistrirano obavljanje djelatnosti to mogu učiniti na navedene mail adrese: javnost@carina.hr i antonio.mucnjak@carina.hr
Ako žele ostati anonimni prijave mogu dostaviti u područno Udruženje, koje će ih proslijediti na navedene adrese.

Sastanku su nazočili potpredsjednik OKZ Antun Trojnar, predsjednica Ceha cvjećara OKZ-a Gordana Munjaković, član Ceha cvjećara Rafaela Petrinić, i v.d. tajnik OKZ-a Goran Čanković. Od strane Odjela za nadzor bili su nazočni šefica Sektora za nadzor Vlasta Špoljarić, voditeljica Sektora Mladenka Perić i koordinator Sektora Antonio Mučnjak.
Na početku sastanka potpredsjednik OKZ-a Antun Trojnar je pozdravio nazočne, zahvalio na prijemu, te ukazao na osnovne probleme i razlog dolaska predstavnika OKZ-a....


Više...



18.10.2017. 11:57
Zakon o izmjenama Zakona o lokalnim porezima

Zakon o izmjenama Zakona o lokalnim porezima objavljen je u Narodnim novinama br. 101/17., stupa na snagu 20. listopada 2017. godine, osim čl. 2. i 18. koji stupaju na snagu 1....


Više...



13.10.2017. 15:14
SUDIONICI 16.GASTRO TUROPOLJA

Slika ID770 1. Ugostiteljski obrt GROF, vl. Vladimir Birek, Malobunska 35, Mala Buna, tel. 6230 830, mob. 098 380 580, e-mail: u.o.grof@gmail.com, www.restoran-grof.hr

2. UGOCER d.o.o., Restoran MON AMI, Trg kralja Tomislava 26, Velika Gorica, tel. 6213 333, e-mail: monamihr@gmail.com, www.monami.hr

3....


Više...



25.09.2017. 12:18
16.GASTRO TUROPOLJA U VELIKOJ GORICI

Već šesnaest godina za redom u listopadu Velika Gorica i Turopolje živi u znaku gastronomije i vrhunskih okusa turopoljskih jela, te svih delicija koje pripremaju majstori velikogoričkih ugostiteljskih objekata i gostiju koji izlažu hranu svog kraja na manifestaciji- gastro izložba i velikom nedjeljnom turopoljskom ručku.
Ove godine održava se 16.Gastro Turopolja u organizaciji Udruženja obrtnika Velika Gorica i Turističke zajednice Velike Gorice 15.10.2017. u centru Velike Gorice, koji će i ove godine postati velika blagovaonica za tisuće građana koji će uživati u bogatoj enogastronomskoj ponudi; u domaćoj turopoljskoj kuhinji i specijalitetima koje će pripremati gosti na izložbi. Za uživanje u morskim delicijama i ove godine s otoka Korčule i Lastova stižu plodovi mora i dalmatinska spiza. Najbolju domaću turopoljsku kotlovinu pripremati će učenici velikogoričke Srednje strukovne škole i ekipe vatrogasnih društava,a lovački gulaš lovačka društva. Posjetitelji će svoja nepca počastiti prepoznatljivim turopoljskim jelima. Nakon ručka slijedi uživanje u najboljim vinima velikogoričkih podruma, kao i vinima gostiju vinara iz Zagrebačke županije, otoka Korčule i Slovenije.
Bogati program i sadržaji manifestacije, prodajna izložba jabuka, suvenira, obrtničkih proizvoda, eko i zdrave hrane, „Gorički dani meda“ Pčelarske udruge „Turopolje“, tamburaše, zabavni i drugi sadržaji koje pripremaju organizatori zasigurno će i ove godine oduševiti sve posjetitelje....


Više...



30.08.2017. 10:40
Javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa razvoja javne turističke infrastrukture u 2017. godini

Na stranicama Ministarstva turizma objavljen je javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa razvoja javne turističke infrastrukture u 2017. godini.
http://www.mint.hr/default.aspx?id=41697

Sredstva su namijenjena za:
1.Plaže -uređenje plaža po izrađenom projektu koji je usklađen sa svim zakonskim propisima prostornog uređenja, zaštite prirode i zaštite voda (kapitalna ulaganja).
2.Centre za posjetitelje i interpretacijske centre - izgradnja, dogradnja, rekonstrukcija ili adaptacija i multimedijalno opremanje centra za posjetitelje i interpretacijskog centra (kapitalna ulaganja).
3. Javnu turističku infrastrukturu u funkciji razvoja aktivnog turizma.
3.1.Izradu Operativnog plana razvoja cikloturizma županije sa standardima (prema sadržaju koji propisuje Ministarstvo i uputama iz Priloga 2. ovog Programa)
3.2.Uređenje (lakši građevinski zahvati) i označavanje postojećih i novih cikloturističkih, pješačkih i jahačkih ruta (kapitalni radovi).

Javni poziv za podnošenje zahtjeva otvoren je do 15. rujna 2017....


Više...



30.08.2017. 10:34
Objavljeni javni pozivi za naukovanje i stipendiranje učenika u JMO-u

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je javni pozivi za naukovanje i stipendiranje učenika u JMO-u za koje prijave započinju 01. rujna 2017....


Više...



28.08.2017. 11:36
Odluka o izmjenama Odluke o utvrđivanju godišnje kvote dozvola za zapošljavanje stranaca za kalendarsku godinu 2017.

Na temelju članka 74. Zakona o strancima (»Narodne novine«, br. 130/11, 74/13 i 69/17), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 27. srpnja 2017. godine donijela

ODLUKU O IZMJENAMA ODLUKE O UTVRĐIVANJU GODIŠNJE KVOTE DOZVOLA ZA ZAPOŠLJAVANJE STRANACA ZA KALENDARSKU GODINU 2017.

I.

U Odluci o utvrđivanju godišnje kvote dozvola za zapošljavanje stranaca za kalendarsku godinu 2017. (»Narodne novine«, broj 118/16), u točki I. broj: »7026« zamjenjuje se brojem: »9079«.

II.

U točki III....


Više...



28.08.2017. 08:34
Otvoreni javni poziv za Projekt „Stipendiranje učenika u obrtničkim zanimanjima“ za 2017. Godinu

Vrsta natječaja:Bespovratna sredstva
Tema/sektor: Obrazovanje
Trajanje natječaja: 01.09.2017. - 13.10.2017.
Prihvatljivi prijavitelji: Učenicima srednjih škola koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO)
Predmet/ svrha: Sufinanciranje troškova školovanja učenicima koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima koja se izvode po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO)
Prihvatljive aktivnosti: Potpore se odobravaju za stipendiranje učenika koji se u školskoj godini 2017./2018. u srednjim školama obrazuju u zanimanjima u sustavu vezanih obrta po jedinstvenom model u obrazovanja (JMO), koja su ovim Projektom određena kao deficitarna: autolakirer, autolimar, automehatroničar, bravar, dimnjačar, elektroinstalater, fasader, galanterist, instalater grijanja i klimatizacije, limar, instalater kućnih instalacija, konobar, krojač, krovopokrivač, kuhar, mesar, obućar, pekar, plinoinstalater, slastičar, soboslikar - ličilac, stolar, strojobravar, tesar, tokar, vodoinstalater i zidar.
Prihvatljivi troškovi:Sufinanciranje troškova školovanja učenicima koji se obrazuju u deficitarnim zanimanjima koja se izvode po jedinstvenom modelu obrazovanja (JMO)
Iznos potpore:Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava je 18.000.000,00 kuna, od čega je:
1. Iznos sredstava iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020. 15.300.000,00 kuna (85%)
2. Iznos nacionalnih sredstava 2.700.000,00 kuna (15%)....


Više...



31.07.2017. 09:48
DIGITALNA KOMORA - POZIVNI NATJEČAJ ZA APLICIRANJE PROGRAMSKOG RJEŠENJA

Digitalna komora – pozivni natječaj za apliciranje programskog rješenja


Hrvatska obrtnička komora objavljuje natječaj za izradu programskog rješenja u projektu Mobilna platforma za obrtništvo - Digitalna komora


Rok za dostavu ponude: 10.09.2017.

Ponude ste u mogućnosti dostaviti:
- osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
- putem redovne pošte, a datum zaprimanja ponude u poslovnici Hrvatske pošte ne može biti nakon isteka naznačenog datuma dostave ponude
- ponude dostaviti u zatvorenim kuvertama s naznakom:
„NE OTVARATI – Ponuda za izradu programskog rješenja “Digitalna komora““


Ponude koje su stigle nakon naznačenog datuma dostave ponude neće se razmatrati.
Ponude će se procjenjivati po kriteriju ekonomski najpovoljnije ponude (najbolje vrijednosti za novac, na temelju kvalitete, cijene, tehničkih prednosti, funkcionalnih značajki, operativnih troškova i rokova isporuke)

Adresa za dostavu ponude: Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10 002 Zagreb, p.p. 166

Tko se može prijaviti:

1. Prihvatljivost Ponuditelja
Pod uvjetima ovog natječaja prihvatljivi su ponuditelji:

• obrtnici
• pravne osobe koje su dobrovoljni članovi Hrvatske obrtničke komore

Prihvatljivi ponuditelji moraju obavljati registriranu djelatnost temeljem koje su ovlašteni pružati usluge koje su predmet ovog natječaja te ispunjavati sljedeće uvjete:

• posjedovati Certifikat na Google ili Microsoft Oblak platformi: "Google Certified Professional Cloud Architect" ili "Microsoft Azure Solutions Architect" za minimalno jednog vlasnika/zaposlenika (više na https://cloud.google.com/certification/ ili na https://www.microsoft.com/en-us/learning/mcsd-azure-architect-certification.aspx). Opcionalno se ostavlja mogućnost Ponuditelju predložiti način i lokaciju za izvođenje poslužiteljskog dijela aplikacije
• predočiti reference na projektima izrade Mobilnih aplikacija u Republici Hrvatskoj i osigurati preporuke naručitelja
• osigurati pružanje usluge korisničke podrške po režimu 24/7/365
• imati likvidno poslovanje i biti solventni tj. unatrag godinu dana od dana objave ovog natječaja ne smiju biti pod ovrhom ili imati blokiran račun



2. Kriteriji za isključenje
U okviru ovog natječaja ne može biti odabran ponuditelj koji:

• ima dugovanja prema Hrvatskoj obrtničkoj komori
• ima izrečenu mjeru Suda časti HOK-a.

Sadržaj ponude

Prilozi / dokazi
Uz ponudu je obavezno priložiti dokaze kojima se dokazuje prihvatljivost ponuditelja:

• kopija certifikata na Google ili Microsoft Oblak platformi: "Google Certified Professional Cloud Architect" ili "Microsoft Azure Solutions Architect". Ako certifikat glasi na radnika, ugovor o radu s radnikom na kojega certifikat glasi
• referentna lista i preporuke naručitelja
• izjava osigurane korisničke podrške po 24/7/365 režimu
• potvrda izdana od banke i/ili druge financijske institucije za sve poslovne račune, kojom se dokazuje solventnost i likvidnost gospodarskog subjekta (BON 2) i iz koje mora biti vidljivo da ponuditelj nije bio u blokadi tijekom posljednjih 12 (dvanaest) mjeseci.
Ponuda treba sadržavati mogućnost ugovaranja izvođenja aplikacije s rokovima izvršenja izraženih u mjesecima po modulima aplikacije, s istaknutim cijenama po modulu, cijenama održavanja, edukacije i korisničke podrške, kao i naznakom da će plaćanje biti izvršeno po realizaciji pojedinog modula.

Plaćanje programskog rješenja bit će izvršeno po realizaciji pojedinog modula, a za korektno, odnosno pravovremeno i kvalitetno izvršenje, odabrani Ponuditelj odgovara zadužnicom, uz definirane penale i eventualne uvjete za raskid ugovora o trošku izvođača.

Ponuditelj se treba obvezati kako će proizvedeni kod detaljno dokumentirati te da su kod i dokumentacija isključivo vlasništvo naručitelja.

Specifikacija za funkcionalni zahtjev naveden pod rednim brojem 10, bit će razvijena zajedno s odabranim Ponuditeljem.

Prihvatljivost ponuditelja i kriteriji za isključenje provjeravat će se temeljem priloženih dokaza i podataka iz evidencija Naručitelja.

U slučaju potrebe, tijekom postupka odabira, Naručitelj može od Ponuditelja zatražiti i dodatne dokumente i pojašnjenja.

Hrvatska obrtnička komora nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
____________________________________________________________________
Naziv projekta: Mobilna platforma za obrtništvo - Digitalna komora
Nositelj projekta: Hrvatska obrtnička komora
Cilj projekta: Osigurati pravodobnu informaciju svakom obrtniku za njegovu djelatnost i općenito koristeći informacijsko-telekomunikacijsku mobilnu tehnologiju.
Projektna vizija: Biti prepoznata poslovna organizacija mikro poduzetništva u regiji po znanju i stručnosti....


Više...



28.07.2017. 12:30
MAJSTORSKI ISPITI


U tijeku su prijave za pripreme za polaganje majstorskih ispita u jesenskom roku 2017. godine.
Prijave za pripreme se primaju u Udruženju obrtnika Velika Gorica, Kurilovečka 5, do 29.09.2017. godine za ispitni rok majstorskih ispita koji će se održati od 13.11.2017. do 22.12.2017. godine.

Ukoliko se prijavi dovoljno polaznika (min. 10) pripreme će se održavati u Udruženju obrtnika Velika Gorica, a u suprotnom u Obrtničkom učilištu Zagreb.

Na uvodnom predavanju polaznici će dobiti sve važne informacije o provedbi majstorskoga ispita, kao i o samim pripremama za polaganje majstorskoga ispita....


Više...



28.07.2017. 12:28
Program menadžerskog osposobljavanja za mlade poduzetnike

Razvojna agencija Grada Velika Gorica –VE-GO-RA osigurala je sredstva za osposobljavanje 15 velikogoričkih poduzetnika kroz „Program menadžerskog osposobljavanja za mlade poduzetnike“. Program je namijenjen dobno mladim poduzetnicima (do 35. godine) koji su pokrenuli „nešto svoje“ ili preuzeli obiteljski posao, a koji se žele dodatno osposobiti i steći određena znanja i vještina u područjima ključnim za uspješno vođenje poslovanja. Program će obuhvaćati 4 glavne cjeline ( upravljanje ljudskim resursima, strateško upravljanje u malim poduzećima, upravljanje rizicima i upravljanje financijama) i biti će nadopunjen kraćim gostujućim predavanjima.

Prijaviti se mogu svi zainteresirani subjekti malog gospodarstva čije je sjedište na području Velike Gorice, a vlasnik i/ili direktor je osoba u dobi do 35 godina.

Za sudjelovanje potrebno je ispuniti prijavni obrazac .
Uz elektronsku prijavu potrebno je dostaviti na info@vegora.hr sljedeću dokumentaciju:
· Dokaz o registraciji (preslika izvatka iz obrtnog registra za obrte ili izvadak iz sudskog registra za trgovačka društva)
· Dokaz o dobi
· Motivacijsko pismo (u slobodnoj formi)
Prijave su otvorene do ispunjena kapacitete, a najkasnije do 10.09.2017.godine. Od polaznika se očekuje kontinuitet u pohađanju predavanja....


Više...



30.06.2017. 08:36
EU natječaji - zanimljivi našim članovima obrtnicima

1.)Tip operacije 4.2.1. Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima, za mikro, male i srednje korisnike - NOVO

Vrsta natječaja Bespovratna sredstva
Tema/ sektor Poljoprivreda
Trajanje natječaja 29.05.2017. - 31.07.2017.
Iznosi sredstava 24.000.000 €
Prihvatljivi prijavitelji Mala i srednja poduzeća, Pravne osobe i fizičke osobeupisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana u trenutku podnošenja zahtjeva za potporu pod uvjetom da najkasnije u trenutku podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu budu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda iz Priloga I. Ugovoru
Prihvatljivi troškovi Opći, nematerijalni, materijalni
Opći troškovi su: usluga arhitekata, inženjera, konzultanata, izrade studija izvedivosti, elaborata/studija utjecaja zahvata na okoliš/ekološku mrežu i sl.
Opći troškovi prihvatljivi su: do 10% vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova projekta, pri čemu su:
A) pripreme poslovnog plana prihvatljivi u iznosu do 1% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova, ali ne više od 5.000 EUR u kunskoj protuvrijednosti
B) pripreme i/ili provedbe projekta prihvatljivi u iznosu do 1% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova, ali ne više od 10.000 EUR u kunskoj protuvrijednosti
C) projektno – tehničke dokumentacije, geodetskih podloga, elaborata i trošak nadzora prihvatljivi u iznosu koji čini razliku zbroja troškova navedenih u točkama a) i b) ovoga stavka i gornje granice od 10% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova, ako je primjenjivo
Ulaganje u građenje /rekonstrukciju i/ili opremanje: A) Objekata za poslovanje s mlijekom i preradom mlijeka s pripadajućom opremom i unutarnjom i vanjskom infrastrukturom, uključujući rashladnu opremu za sirovo mlijeko
B) Objekata za klanje, rasijecanje, hlađenje, preradu (mesa i jaja) i pripadajuće skladištenje s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
C) Centra (sabirališta) za sakupljanje i preradu otpada, ostataka iz poljoprivredne proizvodnje i nusproizvoda životinjskog podrijetla koji nisu za prehranu ljudi s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
D) Objekata za preradu voća, povrća, grožđa (osim za proizvodnju vina), aromatičnog, začinskog i ljekovitog bilja, cvijeća i gljiva s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom uključujući preradu ostataka iz proizvodnje
E) Objekata za preradu maslina, komine masline s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
F) Objekata za preradu žitarica, uljarica i industrijskog bilja te njihovih ostataka s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
G) Objekata za preradu, punjenje i pakiranje pčelinjih proizvoda s pripadajućom unutarnjom i vanjskom
Infrastrukturom
H) Objekata za preradu ostalih proizvoda navedenih u Prilogu I. Ugovoru s pripadajućom vanjskom i unutarnjom infrastrukturom
I) Ostalih gospodarskih objekata, upravnih prostorija s pripadajućim sadržajima, opremom i infrastrukturom koji su u funkciji djelatnosti prerade
J) Objekata za prodaju i prezentaciju vlastitih poljoprivrednih proizvoda
L) Objekata za obradu otpadnih voda u preradi i trženju, filtriranje zraka i rashladne sustave s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
K) Laboratorija za vlastite potrebe korisnika koji su u funkciji djelatnosti prerade
M) Kupnja gospodarskih vozila, poljoprivrednih strojeva i opreme
N) Kupnju zemljišta i objekata radi realizacije projekta do 10% vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova projekta
1. Ukupan iznos bespovratnih sredstava
2. Najniža i
najviši iznos potporepo projektu
3....


Više...



14.06.2017. 08:43
Podsjetnik - „Paušalisti“ od 1.srpnja 2017. izdaju račune putem naplatnih uređaja

Novi Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom koji je stupio na snagu početkom 2017. godine donio je nekoliko novina od kojih su najznačajnije:

- Ukida se status malog obveznika fiskalizacije, te se propisuje obveza fiskalizacije izdavanja računa putem naplatnih uređaja za sve obveznike fiskalizacije neovisno o tome jesu li paušalisti ili ne. Zbog potrebe da se paušalisti prilagode novom načinu izdavanja računa, a i zbog troškova nabave elektroničkih naplatnih uređaja, paušalistima se omogućava razdoblje prilagodbe te trebaju od 1.srpnja 2017. godine izdavati račune putem elektroničkog naplatnog uređaja. Iznimno, uvezanom knjigom računa može se ko¬ristiti samo u slučaju kvara naplatnog uređaja ili ako nije moguće uspostaviti vezu za razmjenu podataka s Poreznom upravom. Do tog roka svi novi korisnici elektroničkih naplatnih uređaja za potrebe fiskalizacije trebat će od Financijske agencije nabaviti aplikativni certifikat za elektroničko potpisivanje elemenata računa i za identifikaciju prilikom elektroničke razmjene podataka s Poreznom upravom.
- Uvodi se obveza korištenja programskog rješenja koje će onemogućiti postupke kojima se izbjegava postupak fiskalizacije izdavanja računa odnosno kojima se onemogućava postupanje koje je u suprotnosti sa zakonskim propisima.
- Propisuje se novi način dostavljanja podataka u sustav fiskalizacije. Naime, i trenutni obveznici fiskalizacije moraju do 31.07.2017....


Više...



 
© Udruženje obrtnika Velika Gorica. Sva prava pridržana.
design & održavanje: studio Vemax, Zagreb 2002.