Obavještavamo da Agencija za zaštitu osobnih podataka od rujna 2022. provodi EU projekt ARC2 s ciljem pružanja potpore prvenstveno obrtnicima, mikro, malim i srednjim poduzetnicima prilikom usklađivanja s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR).

Iako je projekt prvenstveno namijenjen ovoj ciljanoj skupini, aktivnosti koje se provode u ARC2 projektu i web alat Olivia mogu biti korisni svim organizacijama koje obrađuju osobne podatke, odnosno svim voditeljima i izvršiteljima obrade iz privatnog i javnog sektora.

Glavni rezultat ovog projekta je web alat Olivia koji sadrži 15 GDPR tečaja, teorijske i praktične module koji vam mogu pomoći u razumijevanju vaših obveza iz GDPR-a te u izradi osnovnih akata kojima ćete moći dokazati da ste usklađeni s GDPR-om.

Olivia je ujedno i izvrstan alat za podizanje razine svijesti o zaštiti osobnih podataka unutar organizacije jer sadrži testove znanja, putem kojih zaposlenici mogu testirati svoje znanje i ukoliko imaju najmanje 80% točnih odgovora Olivia generira potvrdu o uspješno položenom modulu. Podsjećamo da je jedna od najvažnijih organizacijskih mjera za zaštitu osobnih podataka upravo redovito educiranje zaposlenika i podizanje svijesti o zaštiti osobnih podataka.

Pozivamo vas sve da se registrirate i isprobate sadržaje koje nudi web alat Olivia: https://olivia-gdpr-arc.eu/hr

Napominjemo da je Olivia još uvijek u izradi te će u potpunosti biti funkcionalna krajem kolovoza, kad i završava projekt ARC2.

Kako bismo vam olakšali razumijevanje pojedinih obveza iz GDPR-a, uz web alat Olivia, organiziramo za vas i 13 tematskih webinara u trajanju sat vremena tijekom kojih ćete moći postavljati svoja pitanja vezano za temu webinara, a predavač će na konkretnom primjeru iz prakse objašnjavati kako primjerice izraditi politiku privatnosti/izjavu o obradi osobnih podataka koja sadrži sve potrebne elemente iz članaka 12.-14. Opće uredbe o zaštiti podataka te na jasan i transparetan način informira ispitanika kako, zašto i u koje svrhe se obrađuju njegovi osobni podaci.

Raspored webinara za razdoblje lipanj-listopad i poveznice za registraciju:

  1. "Kako zaposlenicima objasniti zašto je važna zaštita osobnih podataka”, 27.6.2024., link za registraciju.
  2. “Politika privatnosti”, 1.7.2024., link za registraciju.
  3. “Evidencije aktivnosti obrade”, 3.7.2024., link za registraciju.
  4. “Pravne osnove za obradu osobnih podataka”, 5.7.2024., link za registraciju.
  5. “Prava ispitanika”, 10.7.2024., link za registraciju.
  6. “Načela obrade osobnih podataka”, 22.8.2024., link za registraciju.
  7. "Organizacijske i tehničke mjere za zaštitu osobnih podataka", 26.8.2024., link za registraciju.
  8. "Odnos između voditelja i izvršitelja obrade", 28.8.2024., link za registraciju.
  9. “Službenik za zaštitu podataka”, 10.9.2024., link za registraciju.
  10. "Obrada osobnih podataka putem kolačića", 16.9.2024., link za registraciju.
  11. "Obrada osobnih podataka putem videonadzora", 24.9.2024., link za registraciju.
  12. “Povrede osobnih podataka”, 30.9.2024., link za registraciju.
  13. “Transferi osobnih podataka u treće zemlje”, 2.10.2024., link za registraciju

Popis edukacija možete pronaći i na web stranici projekta ARC2.

Za sve dodatne informacije vezano za AZOP edukativne aktivnosti i web alat Olivia slobodno uputite upit na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Javni poziv za neposredno sufinanciranje provođenja izobrazno-informativnih aktivnosti o gospodarenju otpadom u okviru kružnog gospodarstva JP ZO-4_2024

 

Predmet javnog poziva je dodjela sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za sufinanciranje aktivnosti koje doprinose edukaciji i informiranju javnosti.

Cilj ovog poziva je smanjenje količine biorazgradivog otpada koji se odlaže na odlagalištima otpada i povećanju stope odvojenog sakupljanja komunalnog otpada i recikliranja.

 

Prijavitelj može ostvariti bespovratna sredstva do najviše 8.000,00 € ali ne više od postotnog udjela koji je propisan Pravilnikom:

  • do 80% opravdanih troškova ukupne vrijednosti ulaganja, ako se radi o projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na području posebne državne skrbi Republike Hrvatske
  • do 60% opravdanih troškova ukupne vrijednosti ulaganja, ako se radi o projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na području druge skupine otoka, odnosno na području određenom kao brdsko-planinsko područje
  • do 40% opravdanih troškova ukupne vrijednosti ulaganja, ako se radi o projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na ostalim područjima Republike Hrvatske

 

Javni poziv, kao i pripadajuće obrasce možete pronaći na poveznici: https://www.fzoeu.hr/hr/natjecaj/7539?nid=232

 

 

 Javni poziv za neposredno sufinanciranje poticanja mjera odvojenog sakupljanja komunalnog otpada (JP ZO-2/2024)

 

Predmet Javnog poziva je sufinanciranje nabave komunalne opreme i uređaja u svrhu odvojenog sakupljanja komunalnog otpada.

 

Cilj Javnog poziva je smanjenje količine biorazgradivog otpada koji se odlaže na odlagalištima otpada te povećanje stope odvojenog sakupljanja komunalnog otpada. 

 

Prijavitelj može ostvariti sredstva po ovom Javnom pozivu najviše do 30.000,00 EUR, ali ne više od postotnog udjela odnosno:

  • do 80% opravdanih troškova ukoliko se radi o projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na području posebne državne skrbi Republike Hrvatske i u prvoj skupini otoka;
  • do 60% opravdanih troškova ukoliko se radi o projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na području druge skupine otoka, odnosno na području određenom kao brdsko-planinsko područje;
  • do 40% opravdanih troškova ukoliko se radi o projektima koji se provode, odnosno korisnicima koji se nalaze na ostalim područjima Republike Hrvatske;

 

Rok za dostavu prijave na Javni poziv završava danom iskorištenosti predviđenih sredstava Fonda, a najkasnije istekom kalendarske godine 31. prosinca 2024. godine.

 

Javni poziv, kao i pripadajuće obrasce možete pronaći na poveznici: https://www.fzoeu.hr/hr/natjecaj/7539?nid=233

 

Odredbom članka 4. i 6. Pravilnika o dodjeli stipendija Grada Velike Gorice za učenike koji se obrazuju za deficitarna zanimanja za potrebe obrtništva (Službeni glasnik Grada Velike Gorice 03/2023.) propisano je da Gradonačelnik za svaku školsku godinu utvrđuje Listu deficitarnih zanimanja, broj i iznos stipendija.

Lista deficitarnih zanimanja izrađena je na temelju podataka Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Udruženja obrtnika Velike Gorice. Listom je utvrđeno 34 deficitarnih zanimanja, dodijelit će se 50 stipendija, a stipendija će iznositi 70 eura mjesečno.

Natječaj za dodjelu stipendija Grada Velike Gorice za učenike prvih razreda koji se obrazuju za deficitarna zanimanja za potrebe obrtništva za školsku godinu 2024./2025. bit će raspisan početkom rujna.

Lista deficitarnih zanimanja:

             
  ZANIMANJE     ZANIMANJE    

1.

Armirač  

19.

Limar    

2.

Autolakirer  

20.

Mesar    

3.

Automehatroničar  

21.

Monter suhe gradnje    

4.

Bravar  

22.

Pekar    

5.

Cvjećar  

23.

Podopolagač    

6.

Dimnjačar   24. Rukovatelj samohodnim građevinskim strojevima    

7.

Elektroinstalater  

25.

Slastičar    

8.

Elektromonter  

26.

Staklar    

9.

Fasader  

27.

Stolar    

10.

Instalater grijanja i klimatizacije   28. Strojobravar    

11.

Keramičar-oblagač  

29.

Tapetar    

12.

Klesar  

30.

Tesar    

13.

Konobar  

31.

Tokar    

14.

Kozmetičar  

32.

Vodoinstalater    

15.

Krojač  

33.

Vozač motornog vozila    

16.

Krovopokrivač i izolater  

34.

Zidar    

17.

Kuhar          

18.

Ličilac – soboslikar    

Ministarstvo gospodarstva objavilo je Potporu poduzećima za tranziciju na energetski i resursno učinkovito gospodarstvo za 2024. godinu.

Cilj poziva je poduprijeti bržu i bolju prilagodbu gospodarstva trenutnim i budućim ekološkim zahtjevima te kroz ulaganja u zelenu tranziciju i stvaranje zelenih vještina, utjecati na smanjenje negativnih učinaka na klimu i okoliš, povećanu održivost proizvodnje, očuvanje postojećih i stvaranje novih radnih mjesta te jačanje lokalne i regionalne konkurentnosti.

Očekivani učinak ove mjere jest smanjenje štetnih emisija za najmanje 20 % u usporedbi s ulaganjima koja nisu usmjerena na energetsku učinkovitost, korištenje obnovljivih izvora energije; korištenje reciklata i oporabljivih materijala u ukupnom volumenu materijala u proizvodnji iznosit će najmanje 20 %.

Poziv će se usredotočiti na nova ulaganja u ekološki prihvatljive proizvodne procese i učinkovitost resursa u malim i srednjim poduzećima te privatnim srednje kapitaliziranim poduzećima, posebno iz energetski intenzivnih industrija, radi ostvarivanja ciljeva EU taksonomije:

  • ublažavanja i prilagodbe klimatskim promjenama,
  • održive uporabe prirodnih resursa,
  • prijelaza na kružno gospodarstvo,
  • sprečavanja i kontrole onečišćenja.

Predmet Poziva je poticanje proizvodnih ulaganja malih i srednjih te srednje kapitaliziranih poduzeća (mid-caps), iz energetski intenzivnih industrija, koja će rezultirati energetski i resursno učinkovitijim gospodarstvom kroz promicanje kružnog gospodarstva uvođenjem resursne učinkovitosti u proizvodni ciklus i životni vijek proizvoda, uključujući održivu opskrbu primarnim i sekundarnim sirovinama i/ili dekarbonizaciji, povećanju korištenja obnovljivih izvora energije i smanjenju emisija energetski intenzivnih industrija.

Ostale informacije

Kod poziva: NPOO.C1.1.1.R4-I1.02

Operativni program: NPOO

Tip natječaja: otvoreni poziv

Datum početka zaprimanja projektnih prijava: 15. 7. 2024., 11:00

Rok za podnošenje projektnih prijava: 31. 1. 2025., 11:00

Ukupna bespovratna sredstva: 145.000.000,00 €

Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 70.000,00 €

Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 4.645.200,00 €

Upute za prijavitelje, kao i obrasce te priloge u mogućnosti ste pronaći ovdje.

Pitanja i odgovore u mogućnosti ste pronaći ovdje.

Pozivamo vas da sudjelujete na četvrtoj biznis konferenciji 24sata pod nazivom "Sigurnost poslovanja: Gospodarski, digitalni i ljudski faktor", koja će se održati 7. lipnja 2024. u Hilton Garden Inn Hotelu u Zagrebu, s početkom u 9 sati.

Stručnjaci iz područja makroekonomije, sigurnosti, digitalne forenzike, zakonodavstva, financiranja i high techa raspravljat će o gorućim pitanjima hrvatskog gospodarstva na panelima:

  • Sigurnost poslovanja u vremenu globalizacije, digitalizacije i velikih svjetskih kriza
  • 1 na 1: Financije za nove generacije
  • Kibernetička sigurnost: Imperativi i izazovi zaštite online poslovanja
  • Zaštita intelektualnog vlasništva u svijetu umjetne inteligencije
  • Kako zaštita intelektualnog vlasništva smanjuje rizike e-kupnje

Na panelu "Sigurnost poslovanja u vremenu globalizacije, digitalizacije i velikih svjetskih kriza", kojim će moderirati Igor Alborghetti, glavni urednik Expressa, sudjelovat će i dr. sc. Emil Priskić, potpredsjednik HOK-a.

Sudjelovanje uz besplatnu kotizaciju možete potvrditi na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. do 5. lipnja. 

Više o konferenciji i programu saznajte ovdje.

Konferenciju organiziraju 24sata i Kvaka24, dok su partneri konferencije Fina, Raiffeisenbank Hrvatska, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska udruga poslodavaca, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska udruga banaka, Setcor i Končar.

Hrvatska obrtnička komora poziva zainteresirane hrvatske obrtnike i poduzetnike da se prijave za sudjelovanje na Poslovnim razgovorima obrtnika i poduzetnika, koji će se održati 19. rujna 2024. godine u Celju („Modra dvorana“ Celjskog sajma).

Poslovni razgovori će se održati u okviru 56. Međunarodnog obrtničkog i poduzetničkog sajma u Celju 2024., najvažnijeg sajma malog i srednjeg poduzetništva u Sloveniji i široj regiji.

Organizator poslovnog susreta je Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije. Uz hrvatske obrtnike, pozvani su i poduzetnici iz Slovenije, Austrije, Italije, Njemačke, Poljske, Španjolske, Mađarske, Bosne i Hercegovine te Srbije.

Poslovni razgovori namijenjeni su obrtnicima i poduzetnicima iz djelatnosti pametne tehnologije, robotike, obrade metala, prerade plastičnih masa, izrade alata i strojnih dijelova, automobilske industrije, građevinarstva, logistike i transporta, elektroindustrije te razvoja i transfera novih tehnologija.

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, kao glavni organizator poslovnih razgovora, preuzima troškove organizacije poslovnog susreta (priprema materijala, najam prostora, domjenak), dok individualne troškove puta i boravka (hotelskog smještaja) snose sami sudionici.

Prijavljeni sudionici moći će na glavnoj blagajni ulaza sajma Celje preuzeti svoju besplatnu ulaznicu za sajam i poslovni centar gdje će se održavati razgovori.

Prilikom registracije dolaska ispred dvorane za poslovne razgovore, svaki prijavljeni sudionik dobit će akreditaciju, materijale, informacije i dodatnu pomoć od dežurnih djelatnika zaduženih za pripremu razgovora iz Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije.

Radni jezik na poslovnim susretima je engleski, a sudjelovanje je besplatno.

Zainteresirani poduzetnici mogu se prijaviti putem internetske stranice poslovnih razgovora u Celju. Na navedenoj stranici mogu vidjeti popis prijavljenih sudionika, program razgovora i uređivati profil svojeg obrta/tvrtke.

Rok za prijavu sudjelovanja na razgovorima je do 17. rujna 2024. godine.

Prijavljeni poduzetnici će putem gore navedenog internetskog portala moći samostalno birati sugovornike među prijavljenim poduzetnicima iz drugih država koji su im poslovno interesantni, te dogovoriti točne satnice i sugovornike na poslovnim razgovorima u Celju kada prijave i uparivanje sudionika temeljem interesa budu završeni.

Za sve dodatne informacije i upite možete se obratiti Draženu Horvatu na broj telefona 01/48 06 650 ili e-mailom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Stranica 1 od 102

Please publish modules in offcanvas position.