Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom izradila aplikaciju namijenjenu ugostiteljima. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali i osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo.

 

Digitalna aplikacija predstavljena je u Hrvatskoj obrtničkoj komori, Velikoj dvorani Matice hrvatskih obrtnika koji je za potrebe predstavljanja aplikacije pretvorena u 'Caffe bar HOK'.

 

Predstavljen je Smart Service višejezični servis koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge. Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu. Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.

 

„Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti. Hrvatska obrtnička komora inicirala je razvoj pametne aplikacije koja unapređuje poslovanje svojih članova ugostitelja. Platforma koju smo predstavili bit će dana na besplatno korištenje svim našim članovima ugostiteljima kroz iskustveni period od tri mjeseca. Vjerujemo da će naši ugostitelji prepoznati ovaj projekt kao podršku njihovom efikasnom poslovanju. Digitalna platforma koju smo danas predstavili namijenjena je ugostiteljima, međutim mi već razmišljamo kako je prilagoditi i našim drugim djelatnostima“, istaknuo je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

 

Letak je dostupan OVDJE.

28.5.2020. u Udruženju obrtnika Velika Gorica održao se prvi sastanak knjigovođa nakon krize uzrokovane pandemijom corona virusa. Velikogorički vlasnici knjigovodstvenih servisa već dvije godine održavaju redovite sastanke jednom mjesečno, na kojima razmjenjuju iskustva, razgovaraju i komentiraju novosti vezane uz struku, te probleme na koje nailaze i načine njihova rješavanja.

Održavanje sastanaka inicirali su gđa. Marina Kršek, vlasnica obrta 'NEXT GRUPA knjigovodstvo i trgovina', te tajnica Ceha za pružanje intelektualnih usluga i ostalih uslužnih djelatnosti i g. Dražen Šimičić, vlasnik obrta 'Knjigovodstvene usluge ŠIMIČIĆ', te predsjednik Ceha za pružanje intelektualnih usluga i ostalih uslužnih djelatnosti i dopredsjednik Udruženja obrtnika Velika Gorica.

Tijekom pandemije vlasnici knjigovodstvenih servisa ponijeli su veliki teret odrađujući za svoje klijente svu dodatnu dokumentaciju koju je bilo potrebno odraditi, istovremeno se stalno informirajući o svakoj promjeni vezanoj uz propise koje su obrtnici morali primijeniti. Povećani opseg posla zahtijevao je da knjigovođe radno vrijeme produžuju, a određen broj vlasnika knjigovodstva je zbog istog razloga morao zaposliti dodatne djelatnike, unatoč padu prihoda uzrokovanog pandemijom. Na održanom sastanku knjigovođe su se osvrnuli na rad u vrijeme krize, te razmijenili iskustva i probleme na koje su naišli u protekla dva mjeseca.

HZJZ objavio je Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 tijekom održavanja javnih događanja i okupljanja.

Preporukama se omogućuje organiziranje javnih događanja i okupljanja osoba na otvorenim prostorima odnosno u zatvorenim prostorima. Najveći broj osoba koje mogu istovremeno boraviti u zatvorenim i na otvorenim prostorima, uz poštovanje preporučenog fizičkog razmaka od 1,5 metra među posjetiteljima, odnosno raspodjele površine otvorenog odnosno zatvorenog prostora od po 4m2 po osobi je:

- od 27. svibnja 300 ljudi u zatvorenim prostorima, a 500 ljudi na otvorenim prostorima.

 

Datoteke za preuzimanje:
Javna_okupljanja_i_dogadjanja.pdf

HZJZ objavio je Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih klubova.

Preporukama je propisano da najveći broj posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti u zatvorenim i na otvorenim prostorima, uz poštivanje preporučenog fizičkog razmaka od 1,5 metara među posjetiteljima, organizator će odrediti sukladno veličini prostora prema kriteriju 4m2 prostorne površine po osobi.

Maksimalan broj posjetitelja u noćnom klubu:
- od 27. svibnja 100 ljudi u zatvorenim prostorima, 300 ljudi na otvorenim prostorima;
- od 15. lipnja 200 ljudi u zatvorenim prostorima, 500 na otvorenim prostorima;
- od 1. srpnja 350 ljudi u zatvorenim prostorima, 1000 ljudi na otvorenim prostorima.

 

Datoteke za preuzimanja:
Preporuke_za_nocne_klubove_29_05.pdf

HZJZ objavio je Preporuke za obavljanje djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) tijekom epidemije COVID-19.

Preporukama je propisano je da na mjestima predviđenim za održavanje događaja, priredbe ili manifestacije treba osigurati prostor od najmanje 4m2 po osobi. Broj osoba pritom uključuje organizatore, sudionike i ostalo osoblje koje sudjeluje u organizaciji događaja.

Maksimalan broj sudionika u objektima u djelatnosti pripreme i posluživanja hrane (catering) je:

- od 27. svibnja 2020. u zatvorenim prostorima 100, a u otvorenim 150 ljudi;

- od 15. lipnja 2020. u zatvorenim prostorima 200, a u otvorenim 250 ljudi;

- od 1. srpnja 2020. u zatvorenim prostorima 300, a u otvorenim 500 ljudi.

 

Datoteke za preuzimanje:
Preporuke_za_catering_27_05.pdf

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio Odluku o dopuni Odluke o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.

 

Izmjenom Odluke omogućen je rad tradicijskim i umjetničkim obrtima koji prodaju svoje proizvode u prodavaonicama i na štandovima i klupama izvan tržnica za vrijeme blagdana i neradnih dana.

 

Dokument

Stranica 1 od 31

Please publish modules in offcanvas position.