Pred nama je još jedna turistička sezona i prilika da hrvatska turistička ponuda zablista u punom sjaju. Pozivamo vas na 28. međunarodni sajam GAST 2024, centralno mjesto okupljanja ciljane publike poput vlasnika restorana, hotela, obiteljskih hotela, malih iznajmljivača te ugostiteljskih objekata diljem Hrvatske. GAST 2024 održava se od 23. do 25. veljače 2024. po prvi put u Areni Zagreb, u intenzivno rastućoj cjelogodišnjoj turističkoj destinaciji u Hrvatskoj.

Sajam GAST pruža vam priliku da svoje HORECA poslove ugovorite na nacionalnom nivou i pravovremeno se pripremite za nadolazeću turističku sezonu, ostvarujući tako maksimalni poslovni potencijal. 

Više informacija o sajmu potražite ovdje. 

Pogodnosti za obrtnike 

S ciljem uspostavljanja još bolje poslovne suradnje, svim obrtnicima osiguran je besplatan ulaz na uz VIP poslovnu ulaznicu.

VIP poslovna ulaznica može se koristiti u printanom ili digitalnom obliku uz priloženu vizitku (iz e-maila ili mobitela, pokazati na ulazu hostesama) ili putem online registracije na web stranici sajma GAST 2024.

Ulaznicu pronađite na : https://www.hok.hr/aktualno/28-medunarodni-sajam-gast-2024-vip-poslovna-ulaznica-za-obrtnike

 

Pozivaju se hrvatski obrtnici i poduzetnici da iskoriste prigodu i prezentiraju svoje proizvode i usluge u organizaciji i sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024.

Hrvatska obrtnička komora organizira i s 50% troškova standardno uređenog izložbenog prostora sufinancira kolektivan nastup članova Hrvatske obrtničke komore na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024. koji će se održati od 16. do 20. travnja 2024. godine.

Radi se o važnom sajmu u Bosni i Hercegovini, koji brojkama od oko 700 izlagača iz preko 20 država, predstavlja kvalitetno mjesto prezentacije proizvoda i usluga koje obrtnici i poduzetnici nude na tržištu.

Međunarodni sajam gospodarstva Mostar objedinjuje izložbe sljedećih djelatnosti: izrada alata, obrada metala, strojogradnja, hidraulika i pneumatika, auto-industrija, elektroindustrija, prerada plastičnih masa, obrada kamena, prerada gume, drvna industrija, izrada namještaja, kemijska industrija, građevinarstvo, komunalna oprema, prehrambena industrija, medicinska oprema, informatika, grafika i izdavaštvo, turizam, tradicijski obrti, kolektivni nastupi zemalja...

Ovogodišnja zemlja partner sajma u Mostaru je Republika Hrvatska, što će svakako pridonijeti internacionalnoj posjeti poslovnih ljudi i inozemnih tvrtki.

Pregled osnovnih pokazatelja sajma iz 2023. godine:

  • preko 700 izlagača
  • paviljonski prostori i izložba na otvorenom na preko 30.000 m2
  • 26 država na sajmu
  • oko 33.000 posjetitelja
  • preko 300 akreditiranih novinara

Aktualne informacije vezane za sajamsku izložbu u 2024. godini:

Naziv sajma: 25. Međunarodni sajam gospodarstva u Mostaru 2024

Termin održavanja i radno vrijeme sajma: 16. - 20. 4. 2024.,10:30 – 18:30 sati sve dane sajma, osim zadnjeg dana kada sajam radi do 14:00 sati

Adresa sajma: Rodoč bb/Slobodna zona Hercegovina, 88000 Mostar, Bosna i Hercegovina

Internet stranice sajma:www.mostarski-sajam.comwww.mostar-fair.com

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu ključ u ruke“ – svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa, reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Mostar-Zagreb i postavu na štandu, dežurnu osobu, domaćicu, najavu nastupa prema službama sajma Mostar, besplatni Internet, sve potrebne informacije te kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, s logistikom nastupa HOK-a po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje za članove HOK-a od 50% iznosi 84,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno 105,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 168,00 EUR-a po m+ PDV (25%), odnosno 210,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, ali u slučaju vertikalnog panoa na stijeni iznosi 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu,
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koja se šalje na sajam,
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi za carinu“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 8. 3. 2024. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala:

  • u Hrvatsku obrtničku komoru na adresu: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb ili
  • putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, istu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Za dodatne informacije zainteresirani obrtnici i poduzetnici mogu se javiti u Hrvatsku obrtničku komoru na broj telefona: 01/48 06 650, Dražen Horvat i/ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Iskoristite priliku i prezentirajte svoje proizvode i usluge na ovome važnom sajmu u Bosni i Hercegovini u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Pozivamo izlagače koji žele prvi puta prezentirati svoje proizvode ili usluge da iskoriste sufinanciranje i pogodnosti nastupa u organizaciji HOK-a, s obzirom na to da je zemlja partner Republika Hrvatska pa će dodatni fokus biti stavljen na hrvatske izlagače.

Prijavne materijale i uvjete nastupa na 25. Međunarodnom sajmu gospodarstva u Mostaru 2024. godine možete pronaći na : https://www.hok.hr/novosti-iz-hok/najava-organizacije-i-sufinanciranja-nastupa-clanova-hok-na-25-medunarodnom-sajmu-gospodarstva-u    

Hrvatska obrtnička komora organizirat će i sufinancirati s 50% cijene standardno uređenog izložbenog prostora kolektivan nastup članova HOK-a na 55. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2023. koji će se održati od 13. do 17. rujna 2023. godine na prostoru Celjskog sajma u gradu Celju.

Međunarodni sajam u Celju je izložba s oko 1000 izlagača iz 34 države diljem svijeta. Sajam svake godine privlači velik broj posjetitelja, a procjenjuje se da će ih ove godine biti oko 80.000 iz više od 40 država. Ovo je idealna prilika za obrtnike i poduzetnike da kvalitetno prezentiraju svoje proizvode i usluge te uspostave direktan kontakt s potencijalnim kupcima. Sajam pruža izvrsnu platformu za provjeru kvalitete proizvoda i usluga, s fokusom na izvoz i stvaranje novih poslovnih kontakata za buduće poslovanje.

Izložbeni program sajma u Celju obuhvaća široki spektar industrija i sektora. Posjetitelji će imati priliku sudjelovati u poslovnim susretima, prisustvovati međunarodnim prezentacijama te istražiti različite sektore poput drvne i metalne industrije, inox opreme, elektrotehnike, prerade plastike, gume, obrade metala, strojogradnje, prehrane i ugostiteljstva, izrade alata za obradu drva, plastike i metala, namještaja i unutarnjeg uređenja, završnih radova u graditeljstvu, alata za uređenje doma i okoliša, energetike, opreme za prehrambenu industriju, mehanizacije sela, građevinske mehanizacije, montažnih kuća, proizvoda široke potrošnje, IT opreme, starih zanata i tradicionalnih obrta te turizma.

U nastavku se nalaze osnovne informacije o sajmu, a na dnu stranice i prijava za nastup na 55. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2023. :

 55. Međunarodni sajam obrtništva i poduzetništva Celje 2023., Celjski sejem d.d., Dečkova cesta 1, 3000 Celje, www.ce-sejem.si

Termin održavanja: 13. – 17. 9. 2023.

Radno vrijeme sajma: 09,00 – 19,00 sati

Hrvatska obrtnička komora organizira nastup po sistemu „ključ u ruke“ – svaki izlagač u sklopu priprema svoje prezentacije na sajmu, uz izložbeni prostor uređen sukladno njegovoj prijavi i potrebama, dobiva i: dva natpisa i reprezentaciju na štandu, transport eksponata na relaciji Zagreb-Celje-Zagreb i postavu na štandu, najavu nastupa prema službama sajma Celje, sve potrebne informacije, tehničke podatke, upute te kompletnu logistiku potrebnu za kvalitetan sajamski nastup.

Cijena izlagačkog prostora, uz logistiku nastupa po principu “ključ u ruke”, uz sufinanciranje HOK-a za članove HOK-a od 50% iznosi 96,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno 120,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Puna cijena izlaganja po principu „ključ u ruke” standardno uređenog izložbenog prostora, za poduzetnike koji nisu članovi HOK-a iznosi 192,00 EUR-a po m2 + PDV (25%), odnosno ukupno 240,00 EUR/m2 standardno uređenog izložbenog prostora.

Minimalna izlagačka površina iznosi 2 m2, a u slučaju vertikalnog panoa na stijeni iznosi 1 m2.

Za prijavu nastupa na sajmu izlagač treba dostaviti:

  1. prijavu – obavezno navesti potreban namještaj na štandu
  2. podatke o robi i/ili promotivnim materijalima koji se šalje na sajam
  3. izlagač na sajam treba poslati robu koja po vrsti, količini i vrijednosti odgovara robi koji je naveo u obrascu „Podaci o robi izlagača“.

ROK PRIJAVE NASTUPA: 12. 8. 2023. godine ili do popune izložbenog prostora

Dostava prijavnog materijala – u Hrvatsku obrtničku komoru – adresa: Ilica 49/II, p.p. 166, 10002 Zagreb, putem telefaksa: 01/48 46 610 ili putem elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osiguranje robe/eksponata: izlagačka roba za vrijeme sajma nije osigurana, a ako izlagač ima robu veće vrijednosti, tu robu može osigurati sam. Komora neće snositi troškove eventualno nastalih šteta ili nestanka robe, bilo za vrijeme transporta ili trajanja sajma.

Otprema robe: izlagač će biti pravovremeno obaviješten o predaji robe u skladište izvođača štanda te je dužan pridržavati se dobivenih uputa.

Napomena: skrećemo pozornost da izlagači ne mogu nastupiti u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore ako imaju dugovanja prema komorskom sustavu!

Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za organizirani i sufinancirani nastup, utoliko ispunjene prijavne materijale što prije dostavite u Hrvatsku obrtničku komoru, kako bi stručna služba Komore na vrijeme pripremila Vaš nastup.

Za dodatne informacije možete se obratiti na broj telefona: 01/48 06 650 (Dražen Horvat) i/ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Iskoristite ovu prigodu te svoje proizvode i usluge predstavite na najvažnijem obrtničkom sajmu u ovom dijelu Europe u organizaciji i uz sufinanciranje Hrvatske obrtničke komore!

Prilozi:

  • Prijavni materijali i uvjeti nastupa na 55. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2023.
  • Privola za korištenje osobnih podataka u pripremi i provedbi nastupa izlagača na 55. Međunarodnom obrtničkom i poduzetničkom sajmu u Celju 2023.

https://www.hok.hr/novosti-iz-hok-obavijesti/hrvatska-obrtnicka-komora-organizira-i-sufinancira-nastup-clanova-hrvatske-obrtnicke-komore-na-55

 

Udruženje obrtnika Đakovo kao organizator sa suorganizatorima: Gradom Đakovom, Turističkom zajednicom Grada Đakova, Poduzetničkim centrom d.o.o. Đakovo i tvrtkom Univerzal d.o.o. Đakovo organizira 12. Đakovo Expo Zlatne ruke, sajam poljoprivrede, obrtništva i gospodarstva, u subotu 24. lipnja 2023. godine na lokaciji Vijenac K.A. Stepinca (parkiralište iza Crkve Svih svetih ,,Male crkve“) u Đakovu.

 

Održavanjem 12. Đakovo Expo Zlatne ruke, sajma poljoprivrede, obrtništva i gospodarstva želi se doprinijeti lokalnom gospodarstvu, promociji proizvoda i usluga, poljoprivrede, obrtništva i gospodarstva te općenito razvoju ruralnog prostora. Pokrovitelj Sajma je Hrvatska obrtnička komora.

Za izlaganje na 12. Đakovo Expo Zlatne ruke, sajmu poljoprivrede, obrtništva i gospodarstva molimo dostavite ispunjen obrazac Prijavnice na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ukoliko budete trebali dodatne informacije obratite se Udruženju obrtnika Đakovo, na broj telefona: 031/813 559, ili putem e-maila: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Udruženje obrtnika Ivanić-Grad u suradnji s Gradom Ivanić-Gradom i Turističkom zajednicom Grada Ivanić-Grada organizira 17. Obrtnički sajam “Tradicija, gastronomija, turizam”, Ivanić-Grad 3. i 4. lipnja 2023.

Sajam je izložbeno prodajnog karaktera te ima namjeru omogućiti svim zainteresiranim gospodarskim subjektima da promoviraju i prodaju svoje proizvode i usluge.

Ovim putem koristimo priliku pozvati Vas kao izlagača na naš sajam.

Sajam će se održat će se u subotu i nedjelju 3. i 4. lipnja 2023. godine s trajanjem od 09.00 do 20.00 sati u ulicama Moslavačka i Kralja Tomislava, a kao manifestacija dio je programa za Dan grada. Grad Ivanić-Grad raspolaže određenim brojem izložbenih štandova koji će se naplaćivati po rješenju izdanom od strane Komunalnog centra Grada Ivanić-Grada po cijeni od 60 eura za dva dana po izlagačkom mjestu.

Izlagači koji imaju vlastiti štand i žele s njim izlagati molimo da navedu u prijavi veličinu štanda. Cijena za izlagače s vlastitim štandom 2,00 m x 1,00 m je 60 eura. Izlagači su uz prijavu obvezni priložiti presliku rješenja o upisu u registar trgovačkih društava, obrta, obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, udruga.

Prijave neregistriranih izlagača kao i zaprimljene nakon 30. travnja 2023. neće dobiti račune za uplatu, te NEPLAĆENI računi s valutom plaćanja 25.05. 2023. ne mogu se uzeti u obzor. Izlagači su dužni pridržavati se zakonskih odredbi koje reguliraju prodaju robe ili obavljanja usluga prigodnom prodajom, te se obavezuju da prodaju i izlažu na vlastitu odgovornost. Napominjemo da izlagači prehrambenih proizvoda moraju imati sanitarnu knjižicu, bijele pregače, maramu i rukavice, te da hranu prigodno zaštite od vanjskih utjecaja.

Sajam prati niz kulturno umjetničkih i zabavnih sadržaja: natjecanje učenika strukovnih zanimanja tijekom cijelog dana, a u večernjim satima  Međunarodni žabarski karneval uz koncert Vanne i Matije Cveka.

Poziv i obrazac PRIJAVA za sudjelovanje je objavljen na www.tzig.hrwww.okz.hr i www.uo-ivanic.hr

Organizator zadržava pravo odabira izlagača i rasporeda izlagača na sajmu. Potvrde o sudjelovanju bit će poslane izlagačima do 05.05.2023., a uplate izlagačkih mjesta vršit će Komunalni centar koji će slati račune s valutom plaćanja  25.05.2023.

Prijavu molimo vratiti popunjenu najkasnije do 30. travnja 2023. godine na adresu:

Udruženje obrtnika Ivanić-Grad,  K. Tomislava 42, 10310 Ivanić-Grad

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,

kontakt telefon: 01 2888-475, 091 9029 003

 

Popis odobrenih izlagača bit će 26. svibnja 2023. na www.tzig.hr

 

Stranica 1 od 11

Please publish modules in offcanvas position.