Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom ugostiteljima omogućila besplatno korištenje digitalnog servisa za naručivanje hrane i pića u razdoblju od tri mjeseca. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja te olakšati njihov radni proces, osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo, a gostima pružiti još kvalitetniju uslugu.

•    Što je Smart Service? Višejezičan servis koji omogućuje gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda i naruči hranu i piće za svoj stol.
•    Prednosti za goste: višejezičan pregled ponude i događanja, smanjuje se vrijeme čekanja narudžbe, fotografije artikla uz detaljan opis (alergeni, sastav i sl.).
•    Prednosti za ugostitelje: ubrzava proces narudžbe, mogućnost oglašavanja specijalnih ponuda i događanja, pregledna statistika narudžbi prometa.
•    Kako radi: skeniranjem QR koda gost se spaja na Smart Service bez potrebe za preuzimanjem, instaliranjem i ostavljanjem osobnih podataka.
•    Nakon odabira proizvoda i načina plaćanja narudžba stiže na ekran ugostitelja s brojem stola.

Pozivamo ugostitelje da se prijave i iskoriste mogućnost besplatnog korištenja usluge u probnom periodu od 3 mjeseca.

AKTIVIRAJTE USLUGU HOK SMART SERVICE <------------

VIDEO <-----------

Upute za korištenje možete preuzeti OVDJE.

Za sve upite vezane uz tehnička pitanja o aplikaciji e-mail adresa je Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., a o uvjetima korištenja možete se obratiti na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

Na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje obavljena je  Potporu za očuvanje radnih mjesta (COVID – 19) za lipanj 2020.g., kojom se nastavlja potpora za očuvanje radnih mjesta za prihvatljive sektore čije poslovanje ne može iz objektivnih razloga biti otvoreno ili imaju pad od najmanje 50%, a uzrokovano COVID – 19 krizom čime se nastoji izbjeći otpuštanje radnika iz stvarno pogođenih djelatnosti te nagli ulazak radnika u evidenciju nezaposlenih.

Prihvatljive djelatnosti Word

HZJZ objavio je Preporuke za sprečavanje zaraze bolešću COVID-19 u ugostiteljskoj djelatnosti noćnih klubova.

Preporukama je propisano da najveći broj posjetitelja koji mogu istovremeno boraviti u zatvorenim i na otvorenim prostorima, uz poštivanje preporučenog fizičkog razmaka od 1,5 metara među posjetiteljima, organizator će odrediti sukladno veličini prostora prema kriteriju 4m2 prostorne površine po osobi.

Maksimalan broj posjetitelja u noćnom klubu:
- od 27. svibnja 100 ljudi u zatvorenim prostorima, 300 ljudi na otvorenim prostorima;
- od 15. lipnja 200 ljudi u zatvorenim prostorima, 500 na otvorenim prostorima;
- od 1. srpnja 350 ljudi u zatvorenim prostorima, 1000 ljudi na otvorenim prostorima.

 

Datoteke za preuzimanja:
Preporuke_za_nocne_klubove_29_05.pdf

Hrvatska obrtnička komora prepoznala je potrebe svojih članova te je u suradnji s partnerom izradila aplikaciju namijenjenu ugostiteljima. Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali i osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo.

 

Digitalna aplikacija predstavljena je u Hrvatskoj obrtničkoj komori, Velikoj dvorani Matice hrvatskih obrtnika koji je za potrebe predstavljanja aplikacije pretvorena u 'Caffe bar HOK'.

 

Predstavljen je Smart Service višejezični servis koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge. Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu. Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.

 

„Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti. Hrvatska obrtnička komora inicirala je razvoj pametne aplikacije koja unapređuje poslovanje svojih članova ugostitelja. Platforma koju smo predstavili bit će dana na besplatno korištenje svim našim članovima ugostiteljima kroz iskustveni period od tri mjeseca. Vjerujemo da će naši ugostitelji prepoznati ovaj projekt kao podršku njihovom efikasnom poslovanju. Digitalna platforma koju smo danas predstavili namijenjena je ugostiteljima, međutim mi već razmišljamo kako je prilagoditi i našim drugim djelatnostima“, istaknuo je Dragutin Ranogajec, predsjednik Hrvatske obrtničke komore.

 

Letak je dostupan OVDJE.

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio Odluku o dopuni Odluke o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19.

 

Izmjenom Odluke omogućen je rad tradicijskim i umjetničkim obrtima koji prodaju svoje proizvode u prodavaonicama i na štandovima i klupama izvan tržnica za vrijeme blagdana i neradnih dana.

 

Dokument

28.5.2020. u Udruženju obrtnika Velika Gorica održao se prvi sastanak knjigovođa nakon krize uzrokovane pandemijom corona virusa. Velikogorički vlasnici knjigovodstvenih servisa već dvije godine održavaju redovite sastanke jednom mjesečno, na kojima razmjenjuju iskustva, razgovaraju i komentiraju novosti vezane uz struku, te probleme na koje nailaze i načine njihova rješavanja.

Održavanje sastanaka inicirali su gđa. Marina Kršek, vlasnica obrta 'NEXT GRUPA knjigovodstvo i trgovina', te tajnica Ceha za pružanje intelektualnih usluga i ostalih uslužnih djelatnosti i g. Dražen Šimičić, vlasnik obrta 'Knjigovodstvene usluge ŠIMIČIĆ', te predsjednik Ceha za pružanje intelektualnih usluga i ostalih uslužnih djelatnosti i dopredsjednik Udruženja obrtnika Velika Gorica.

Tijekom pandemije vlasnici knjigovodstvenih servisa ponijeli su veliki teret odrađujući za svoje klijente svu dodatnu dokumentaciju koju je bilo potrebno odraditi, istovremeno se stalno informirajući o svakoj promjeni vezanoj uz propise koje su obrtnici morali primijeniti. Povećani opseg posla zahtijevao je da knjigovođe radno vrijeme produžuju, a određen broj vlasnika knjigovodstva je zbog istog razloga morao zaposliti dodatne djelatnike, unatoč padu prihoda uzrokovanog pandemijom. Na održanom sastanku knjigovođe su se osvrnuli na rad u vrijeme krize, te razmijenili iskustva i probleme na koje su naišli u protekla dva mjeseca.

Please publish modules in offcanvas position.