U nastavku prenosimo ZAMP-ove mjere za poslovne korisnike uslijed epidemije koronavirusa.

ZAMP-ove mjere za ugostitelje i uslužne djelatnosti:

  • 0 kn naplate za razdoblje u ožujku u kojem nisu poslovali;
  • popust od 50 posto za prva 2 tjedna ožujka u kojima se radilo otežano, a plaćanje tog iznosa na 3 rate nakon prestanka Vladinih mjera;
  • objekti oštećeni potresom s područja Zagreba u potpunosti oslobođeni plaćanja

KORISNICI: UGOSTITELJSKI OBJEKTI, HOTELI, USLUŽNE DJELATNOSTI, TERETANE, SALONI I SLIČNI KORISNICI

Sukladno ranijim informacijama da će se korisnicima glazbe izaći u susret i pružiti potpora u vidu rasterećenja, u ovim teškim vremenima za sve dionike, prenosimo informaciju o najnovijim poslovnim odlukama koje se odnose na ožujak i iduća razdoblja u kojem će objekti biti zatvoreni:

  • Korisnici: ugostiteljski objekti, hoteli, teretane, uslužne djelatnosti i slični korisnici za mjesec ožujak ostvarit će solidarne pogodnosti. Imajući u vidu posebnu situaciju u kojoj se nalaze korisnici glazbe, ali i sve gori položaj svojih članova, glazbenika koji su među prvima i najteže pogođeni nastalom krizom, ZAMP objavljuje: za razdoblje od 14.3. nadalje, u kojem navedeni korisnici u Hrvatskoj ne posluju i ne koriste glazbena djela, nema zaduženja niti obveze plaćanja naknade za glazbenu licencu.
  • Za prvih 14 dana ožujka, u kojima su ugostiteljski i drugi objekti (hoteli, obrti, teretane, saloni itd.) u zemlji radili otežano, za licencu gore navedenim korisnicima odobrava se popust od 50%.
  • Kako bi im se dodatno olakšao povratak u normalno poslovanje po završetku izvanrednih Vladinih mjera, taj umanjeni iznos naknade za mjesec ožujak moći će se platiti u 3 mjesečne rate. Radi se ukupno o 25% iznosa u odnosu na redovno zaduženje kakvo je bilo za npr. mjesec veljaču u kojoj se poslovalo normalno.

Prestankom Vladinih izvanrednih mjera donijet će se odluka o visini mjesečne naknade za prvi i sljedeće mjesece u kojima će objekti korisnika ponovno početi s radom tj. korištenjem glazbenih djela.

Nakon donošenja prvog dijela mjera za pomoć gospodarstvu i uspostavljanja kriterija za korištenje tih mjera, Hrvatska obrtnička komora uputila je dodatne zahtjeve prema nadležnim institucijama, kako bi se osigurala dosljedna provedba mjera za sve obrtnike.

Hrvatska obrtnička komora svojim je nastojanjima ishodila da obrtnici koji su korisnici mjere samozapošljavanja HZZ-a, uz stavljanje te mjere u moratorij, mogu koristiti mjeru za očuvanje radnih mjesta za sebe osobno, kao i za svoje djelatnike.

Osim toga, prihvaćen je zahtjev Hrvatske obrtničke komore da se korištenje mjere za očuvanje radnih mjesta proširi i na novoosnovane obrte te prema tome, svi oni koji su obrt registrirali prije 29. veljače 2020. godine, također mogu predati zahtjev za ostvarenje te mjere.

Hrvatska obrtnička komora i dalje ustraje u svojim naporima u realizaciji što povoljnijih uvjeta poslovanja za obrtnike te s drugim nadležnim institucijama radi na iznalaženju rješenja za sve aspekte obrtništva.  

Najnovije upute za korištenje mjera HZZ-a, koje je izradila Hrvatska obrtnička komora možete pronaći ovdje.

Stožer civilne zaštite RH donio je Odluku za vozače teretnih vozila međunarodnog transporta prema kojoj hrvatski i strani državljani koji voze teretna vozila za hrvatskog poslodavca u međunarodnom transportu, nakon utovara ili istovara robe, mogu koristiti kućnu izolaciju u vlastitom domu, poštujući sve propisane mjere samoizolacije.

Cijelu Odluku možete preuzeti na linku Odluka za vozače teretnih vozila.pdf

Poštovani članovi, ukoliko ovih dana niste primili niti jedan email od Udruženja obrtnika Velika Gorica znači da ne posjedujemo Vašu email adresu. Ukoliko želite primati mailove molimo da nam pošaljete svoju email adresu na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Porezna uprava objavila je na svojim stranicama podsjetnik da ukoliko porezni obveznik ima dospjelo dugovanje može sklopiti Upravni ugovor te nakon toga može iskoristiti i mjeru odgode plaćanja poreza i doprinosa koji stižu u narednim mjesecima.

Podsjećamo, podnositelj Zahtjeva za odgodu plaćanja poreza i doprinosa, na dan podnošenja zahtjeva ne smije imati više od 200,00 kuna poreznog duga.

Ono što je Porezna uprava dodatno pojasnila je da ako već imate sklopljen Upravni ugovor od prije, ipak možete podnijeti zahtjev za odgodu novih davanja, ali jednako tako morate u trenutku podnošenja Zahtjeva imati porezni dug manji od 200,00 kuna (drugim riječima, redovno podmirene sve anuitete iz već sklopljenog Upravnog ugovora). Ukoliko vam zahtjev bude prihvaćen prolongirat će vam se i rate iz Upravnog ugovora!

Napominjemo da sve navedeno vrijedi za sva davanja osim za PDV koji se može odobriti samo obrtnicima dobitašima koji NE obračunavaju PDV po naplati i koji imaju prošlogodišnji promet manji od 7,5 milijuna kuna.

Ako već sada znate da PDV za veljaču nećete moći platiti do 31. ožujka 2020. godine, pristupite sklapanju Upravnog ugovora. U tom slučaju taj ćete PDV moći plaćati u ratama, a nakon sklopljenog Upravnog ugovora moći ćete podnijeti i Zahtjev za odgodu ostalih poreza (dohodak, dobit) i doprinosa.

Ne zaboravite da za sada još uvijek nisu stavljene izvan snage mjere naplate (ovrha).

Pročitajte upute kako iskoristiti mjeru odgode plaćanja poreza, doprinosa i drugih javnih davanja na rok od tri mjeseca uz mogućnost dodatna tri mjeseca , a nemojte zaboraviti niti na mogućnost predaje zahtjeva za smanjenje akontacije poreza na dohodak ili dobit

Više informacija pročitajte klikom na poveznicu OVDJE.

Please publish modules in offcanvas position.