S obzirom na nove mjere koje je donio Stožer civilne zaštite RH, a koje su stupile na snagu danas, 28. svibnja 2021. godine, Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je sedmu verziju Preporuka za sprječavanje zaraze COVID-19 tijekom održavanja profesionalnih umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija:

  • preporučuje se, ako postoji mogućnost, organiziranje umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija na otvorenom
  • organizatori okupljanja koji očekuju dolazak više od 100 posjetitelja obvezni su dostaviti obavijest o održavanju okupljanja putem sustava okupljanja.hr. Navedena obveza o dostavljanu obavijesti o održavanju okupljanja putem sustava okupljanja.hr primjenjuje se od 1.lipnja
  • plesni podij u funkciji prostora za ples posjetitelja nije dozvoljen
  • organizacija izvedbi, programa i manifestacija moguća je isključivo u prostorima koji mogu udovoljiti tehničkim i sigurnosnim uvjetima da se može poštovati propisana fizička udaljenost prilikom ulaska, izlaska te kretanja i boravka u prostoru
  • za potrebe vođenja evidencije preporuča se omogućavanje unosa podataka sudionika elektroničkim putem, u kojem slučaju će biti pravovaljano bez potpisa sudionika

Zbog povoljnije epidemiološke situacije danas je Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke. Nužne epidemiološke mjere određuju se u trajanju do 15. lipnja 2021.

1. Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

Nove mjere su:

• radno vrijeme pekarnica i ugostiteljskih objekata produženo je do 23,00 sata

• zabrana prodaje alkoholnih pića od 23,00 do 6,00 sati

• na okupljanjima može biti najviše 100 osoba

• na pogrebima nema ograničenja broja osoba, ali sućut se ne smije izražavati bliskim kontaktom

• uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica

• dopušteno je održavanje svadbenih svečanosti do 120 uzvanika, uz obaveznu dostavu obavijesti o održavanju svadbene svečanosti u kojoj se navodi mjesto, vrijeme i okvirni broj osoba koje će biti prisutne nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskih centara 112 popis koji je sadržan u Prilogu I. Također, organizator svadbe obvezan je voditi Popis prisutnih na svadbenoj svečanosti i dostaviti nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite u roku od 48 sati od početka svadbene svečanosti. Popis prisutnih, u Excel tablici, sadržan je u Prilogu II.

• radno vrijeme casina, automat-klubova i mjesta za klađenje može biti do 23 sata. Ukida se obustava rada plesnih škola, radionica i dječjih igraonica

• dopušta se održavanje sajmova na otvorenom uz obvezne maske

Prilog I. i Prilog II. sastavni su dio ove Odluke

2. Odluku o izmjenama Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske

3. Odluku o izmjenama Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19

4. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima

 

prilog 1. i 2.  na https://www.hok.hr/novosti-iz-hok/ublazavaju-se-epidemioloske-mjere-stozer-civilne-zastite-rh-donio-cetiri-nove-odluke

 

Na prijedlog Stožera civilne zaštite Zagrebačke županije uvode se nužne epidemiološke mjere za ovo područje, čije se trajanje određuje do 23. svibnja 2021. 

Nužne epidemiološke mjere su: 

  • obavezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na otvorenim prostorima gdje se očekuje veći protok ljudi (tržnice, prostori oko trgovačkih centara, vjerski objekti i sl.) bez obzira na fizičku distancu;
  • obavezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski u svim zatvorenim prostorima u kojima se obavljaju javne ili gospodarske djelatnosti te odvijaju manifestacije, kulturni i drugi programi te vjerska ili druga društvena okupljanja, ako nije moguće održavanje fizičke distance od najmanje 2 metra;
  • na svim društvenim i drugim okupljanjima (manifestacije, priredbe, mise, obredi, sportska natjecanja i druga okupljanja) obvezno je pridržavanje epidemioloških mjera te uputa i preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo;
  • organizatori svih društvenih i javnih okupljanja koja su dopuštena i vlasnici ugostiteljskih objekata obvezni su provoditi pojačani nadzor pridržavanja posebnih epidemioloških mjera na tim okupljanjima, odnosno prostorima ugostiteljskih objekata; 
  • ograničavanje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati samo na otvorenim tersama odnosno drugim otvorenim prostorima za usluživanje, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6:00 do 21:00 sat;
  • radno vrijeme casina, automat klubova i uplatnih mjesta za klađenje može se urediti u trajanju od 8:00 do 21:00 sat, uz zabranu pružanja ugostiteljskih usluga u njihovim prostorima;
  • zabrana prodaje alkoholnih pića u vremenu od 21:00 do 6:00 sati; 
  • posjete korisnicima pružatelja usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi (domovi za starije i dr.) dopuštene su samo u vanjskim prostorima pružatelja usluga, s time da je trajanje posjeta vremenski ograničeno i organizirano prema unaprijed utvrđenom rasporedu, uz uvjet da su i korisnici i posjetitelji obvezni koristiti maske za lice ili medicinske maske i održavati fizičku distancu od najmanje 1,5 metar;
  • posjete korisnicima pružatelja usluga u sustavu socijalne skrbi dopuštene su iznimno u unutarnjim prostorijama kada iz objektivnih razloga posjet nije moguće organizirati u vanjskim prostorima (npr. nepokretnim korisnicima), s time da je trajanje posjeta vremenski ograničeno prema unaprijed utvrđenom rasporedu, uz uvjet da su posjetitelji obvezni koristiti maske za lice ili medicinske maske i jednokratne ogrtače i nazuvke;
  • izlasci korisnika usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi u vanjski prostor pružatelja usluga (okućnice, terase i sl.) dopušteni su uz obavezno nošenje maski za lice ili medicinskih maski te uz pridržavanje fizičke distance od najmanje 1,5 metara;
  • izlazak izvan prostora pružatelja usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi dopušten je iznimno samo korisnicima koji su preboljeli COVID-19 unutar 90 dana od početka bolesti i korisnicima kojima je prošlo 14 dana od cijepljenja drugom dozom cjepiva ili kada je izlazak uvjetovan medicinskim razlozima;
  • preporuka održavanja sportskih treninga na otvorenim prostorima, gdje god je to moguće;
  • preporuka održavanja radionica i igraonica za djecu na otvorenim prostorima;
  • preporuka da se u svim sportskim objektima u kojima su dozvoljena natjecanja i treninzi ne koriste svlačionice;
  • preporuka poslodavcima da sastanke održavaju video ili telefonskom vezom, a ako je fizičko održavanje sastanka neophodno da se održavaju u što većim prostorima uz obavezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski i održavanje fizičke distance između sudionika sastanka od najmanje 2 metra: 
  • preoporuka pojačanog nadzora pridržavanja uvedenih nužnih epidemioloških mjera koje se odnose na javna događanja i okupljanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata angažiranjem dodatnih snaga komunalnog i prometnog redarstva te civilne zaštite. 

Zadužuju se stožeri jedinica lokalne samouprave za provođenje pojačanog nadzora pridržavanja propisanih epidemioloških mjera, a osobito nužnih epidemioloških mjera koje se onose na javna događanja i okupjanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata. 

Nužne epidemiološke mjere iz ove odluke stupaju na snagu 12. travnja, čime prestaje važiti prethodna odluka o nužnim epidemiološkim mjerama za područje Zagrebačke županije. Tekst odluke dostupan je na poveznici

Izmjenom Odluke od 23. travnja trajanje nužnih epidemioloških mjera produženo je do 26. travnja 2021. 
Izmjenom Odluke od 7. svibnja trajanje nužnih epidemioloških mjera produženo je do 23. svibnja2021. 
 

Na temelju članka 6. Pravilnika o dodjeli potpora subjektima malog gospodarstva u proizvodnim i neproizvodnim djelatnostima pogođenim pandemijom COVID-19 (Službeni glasnik Grada Velike Gorice br. 4/21), raspisuje Javni poziv za dodjelu potpora subjektima malog gospodarstva u proizvodnim i neproizvodnim djelatnostima pogođenim pandemijom COVID – 19

1. PREDMET I TRAJANJE JAVNOG POZIVA

Predmet ovog Javnog poziva je dodjela potpora Grada Velike Gorice subjektima malog gospodarstva u proizvodnim i neproizvodnim djelatnostima pogođenim pandemijom COVID – 19.

Javni poziv će se objaviti na službenoj internetskoj stranici Grada Velike Gorice.
Zahtjevi za dodjelu potpora zaprimat će se od 14. svibnja 2021. godine u 10:00 sati do 25. svibnja 2021. godine do 23:59:59 sati.

2. PRORAČUNSKA SREDSTVA
Sredstva za dodjelu potpora po ovom Javnom pozivu osigurana su u proračunu Grada Velike Gorice za 2021. godinu u programu Jačanje gospodarstva, aktivnost Poticanje poduzetništva, na stavci rashoda 352 – Subvencije trgovačkim društvima, poljoprivrednicima i obrtnicima izvan javnog sektora.
Odobrene i dodijeljene potpore na temelju ovog Javnog poziva smatraju se potporama male vrijednosti.

3. KORISNICI POTPORA
Korisnici potpora su mikro i mali subjekti malog gospodarstva (obrti i trgovačka društva) definirani Zakonom o poticanju razvoja malog gospodarstva (NN 29/02, 63/07, 53/12, 56/13 i 121/16), sa sjedištem, a obrtnici i s prebivalištem na području Grada Velike Gorice (u daljnjem tekstu: Korisnici potpora).

Prihvatljivi Korisnici potpora su subjekti:
- koji imaju najmanje 1 zaposlenu osobu u punom radnom vremenu (vlasnik ili zaposleni radnik)
- koji nisu u blokadi na dan podnošenja Zahtjeva na Javni poziv
- koji nemaju dugovanja prema Gradu Velikoj Gorici i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada do dana podnošenja Zahtjeva na Javni poziv
- koji su osnovani do 30.9.2020. godine
- koji obavljaju navedene prihvatljive djelatnosti:

Područje Naziv područja
C Prerađivačka industrija
H Prijevoz i skladištenje (izuzev odjeljka 53)
I Djelatnost pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane
J Informacije i komunikacije
M Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti
N Administrativne i pomoćne djelatnosti (izuzev odjeljka 77)
P Obrazovanje
R Umjetnost, zabava i rekreacija (izuzev odjeljka 92)
S Ostale uslužne djelatnosti (izuzev odjeljka 94)

 

 

 

 

 

 

 

Poslovni subjekti koji su ostvarili potporu po Javnom pozivu za dodjelu potpora subjektima malog gospodarstva u djelatnostima pogođenim pandemijom COVID-19 u 2021. godini, nisu prihvatljivi korisnici/prijavitelji po ovom Javnom pozivu.

4. NAMJENA KORIŠTENJA POTPORA
Potpore se odobravaju za slijedeće prihvatljive troškove:
- nabavu strojeva, opreme i alata za obavljanje osnovne djelatnosti
- nabavu informatičke opreme i softvera
- nabavu uredskog i radnog namještaja
- promociju i marketinške aktivnosti
- financiranje obrtnih sredstava (najam poslovnog prostora, režijski troškovi, knjigovodstvene usluge i slično)
- kupnja sirovine i repromaterijala
- i drugi opravdani trošak za očuvanje poslovne aktivnosti

Neprihvatljivim troškovima smatraju se svi oni koji nisu navedeni kao prihvatljivi.

PDV je prihvatljiv trošak samo za subjekte koji nisu u sustavu PDV-a.

Prihvatljivi troškovi su troškovi nastali u razdoblju od 1.1.2021. do dana podnošenja Izvješća.
Korisnik ne može ostvariti pravo na potporu za pokriće istih troškova za koje je već ostvario pravo na potporu iz drugih proračuna (državni, županijski, gradski).

5. KRITERIJ ZA DODJELU POTPORA I VISINA POTPORE
Kriterij za dodjelu potpora je postotni pad poslovnih prihoda/primitaka u razdoblju od 1.1. do 31.12.2020. godine u odnosu na razdoblje od 1.1. do 31.12.2019. godine.
Za prijavitelje koji nisu poslovali u cijeloj 2019. godini, postotni pad poslovnih prihoda/primitaka u 2020. godini u odnosu na 2019. godinu računat će se kao postotni pad prosječnog mjesečnog prihoda/primitka u 2020. godini u odnosu na prosječni mjesečni prihod/primitak u 2019. godini.
Za prijavitelje koji nisu poslovali u 2019. godini (osnovani u 2020. godini), kriterij za dodjelu potpora je postotni pad poslovnih prihoda/primitaka u razdoblju od 1.1. do 31.3.2021. godine u odnosu na razdoblje od 1.10. do 31.12.2020. godine.
Prihvatljivi postotni pad poslovnih prihoda/primitaka iznosi najmanje 30%.
Na temelju postotnog pada poslovnih prihoda/primitaka svih prijavitelja izrađuje se rang lista.
Prednost na rang listi imaju oni prijavitelji s većim postotnim padom poslovnih prihoda/primitaka.

Visina potpore ovisi o broju zaposlenih.
Maksimalni iznos potpore po zaposlenom može iznositi do 3.000,00 kn.
Maksimalni broj zaposlenih za obračun potpore po obrtu ili trgovačkom društvu je 5.

Ukoliko je ukupno zatraženi iznos sredstava veći od osiguranih sredstava, prednost imaju prijavitelji s većim postotnim padom poslovnih prihoda/primitaka.

6. POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA OSTVARENJE POTPORE
Uz Zahtjev (Obrazac 1) za dodjelu potpora prilaže se sljedeća dokumentacija:
1. a) Izvadak iz sudskog registra (za trg. društva), Izvadak iz obrtnog registra (za obrte)
b) Obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju poslovnih subjekata prema
NKD-u (za trg. društva)

2. a) Godišnji financijski izvještaj (za trg. društva), DOH-obrazac i PPI-obrazac (za obrte) ili PO-SD obrazac (za paušalne obrte) za 2019. i 2020. godinu s potvrdom o predaji – za poslovne subjekte koji su poslovali u 2019. godini

b) Knjiga izlaznih računa (za trg. društva i obrte u sustavu PDV-a) ili Izvadak iz knjige prometa (za obrte koji nisu u sustavu PDV-a i paušalne obrte) za razdoblje od 1.10. do 31.12.2020. godini i za razdoblje od 1.1. do 31.3.2021. godine – za poslovne subjekte koji nisu poslovali u 2019. godini
3. JOPPD obrazac s potvrdom porezne uprave o zaprimanju prijave (za trg. društva i obrte)
za 3. mjesec 2021. godine ili Izvadak iz PKK kartice o zaduženju o mirovinskom
osiguranju (za paušalne obrte; ukoliko paušalni obrtnik ima zaposlenih, za svakog
zaposlenog prilaže se JOPPD obrazac) za 3. mjesec 2021. godine

4. Skupna izjava (Obrazac 2)
5. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti (Obrazac 3)
6. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti povezanih osoba (Obrazac 4)
7. Potvrda gradskih trgovačkih društava (GSG VG, VG Čistoća, VG Vodoopskrba i VG
Komunalac) o nepostojanju duga (original ne stariji od 30 dana od dana objave
Javnog poziva)

Obrasci 1., 2., 3. i 4. dostupni su na internetskoj stranici Grada Velike Gorice (www.gorica.hr).
Navedene obrasce potrebno je potpisati i ovjeriti pečatom od strane ovlaštene osobe za zastupanje te skenirane dostaviti na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Obrazac Izvješća o namjenskom utrošku sredstava potpore dostavit će se Korisniku potpore prilikom potpisa Ugovora.

7. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Zahtjev za dodjelu potpore, s propisanom dokumentacijom, podnosi se Gradu Velikoj Gorici, Upravnom odjelu za poduzetništvo, investicije i fondove EU elektronskim putem na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

8. POSTUPAK DODJELE POTPORA
Na prijedlog Upravnog odjela, Gradonačelnik donosi Zaključak o dodjeli potpora subjektima malog gospodarstva u proizvodnim i neproizvodnim djelatnostima pogođenim pandemijom COVID-19.

Na temelju Zaključka Gradonačelnika, Grad Velika Gorica će s Korisnikom potpore sklopiti Ugovor o međusobnim pravima i obvezama, a odobrena sredstva isplatit će se na žiro račun Korisnika potpore po potpisu Ugovora.

9. KONTROLA NAMJENSKOG KORIŠTENJA POTPORA

Dodijeljenu potporu Korisnici potpora dužni su utrošiti namjenski te dostaviti Izvješće o namjenskom korištenju s dokazima u visini dodijeljene potpore do roka utvrđenog Ugovorom.

Neprihvatljivi su računi za robe i usluge od dobavljača/izvođača s kojima je podnositelj zahtjeva/korisnik potpore povezan vlasničkim odnosima ili upravljačkim pravima, te subjekti u vlasništvu članova obitelji korisnika potpore.
Kompenzacija i cesija ne prihvaćaju se kao dokaz o izvršenom plaćanju.
Dokazi o namjenskom korištenju potpore ne smiju se koristiti kao dokaz o namjenskom korištenju drugih potpora koje dodjeljuje Grad Velika Gorica i drugi davatelji potpora.
Upravni odjel za poduzetništvo, investicije i fondove EU provodit će kontrolu namjenskog korištenja sredstava te može zatražiti i drugu dokumentaciju ukoliko nije vidljiva opravdanost potpore iz dostavljene.
Ako se utvrdi da Korisnik potpore dodijeljenu potporu nije iskoristio namjenski ili nije dostavio Izvješće, dužan je vratiti doznačena sredstva u roku 15 dana od primitka poziva za povrat potpore.

10. ZAVRŠNE ODREDBE
Sve informacije možete dobiti u Upravnom odjelu za poduzetništvo, investicije i fondove EU, na brojeve telefona: 5559-436, 5520-522, 5520-527 i 5520-521 ili putem e-mail adrese: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Obrasce možete preuzeti na http://www.gorica.hr/2021/05/javni-poziv-za-dodjelu-potpora-subjektima-malog-gospodarstva-u-proizvodnim-i-neproizvodnim-djelatnostima-pogodenim-pandemijom-covid-%e2%80%93-19/

 

S obzirom na povoljniju epidemiološku situaciju na području Zagrebačke županije, Županijski stožer predložio je Nacionalnom stožeru civilne zaštite ublažavanje aktualnih mjera koje se odnose na rad ugostiteljskih objekata koji od četvrtka, 20. svibnja mogu raditi do 22:00 sata, umjesto do 21:00 sati kao što je bilo u prethodnoj odluci.

Odluka o nužnim epidemiološkim mjerama za područje Zagrebačke županije koje ostaju na snazi do 31. svibnja 2021. dostupna je ovdje.

Trenutno aktualne mjere za područje Zagrebačke županije su:

  • obavezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na otvorenim prostorima gdje se očekuje veći protok ljudi (tržnice, prostori oko trgovačkih centara, vjerski objekti i sl.) bez obzira na fizičku distancu
  • obavezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski u svim zatvorenim prostorima u kojima se obavljaju javne ili gospodarske djelatnosti te odvijaju manifestacije, kulturni ili drugi programi, vjerska ili druga društvena okupljanja, ako nije moguće održavanje fizičke distance od najmanje 2 metra
  • na svim društvenim i javnim okupljanjima (manifestacije, priredbe, mise, obredi, sportska natjecanja i druga društvena i javna okupljanja) obavezno je pridržavanje epidemioloških mjera te uputa i preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo
  • organizatori svih društvenih i javnih okupljanja koja su dopuštena i vlasnici ugostiteljskih objekata obvezni su provoditi pojačani nadzor pridržavanja propisanih epidemioloških mjera na tim okupljanjima, odnosno prostorima ugostiteljskih objekata
  • posjete korisnicima pružatelja usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi (domovi za starije i dr.) dopušteni su samo u vanjskim prostorima pružatelja usluga, s time je trajanje posjeta vremenski ograničeno i organizirano prema unaprijed utvrđenom rasporedu, uz uvjet da su i korisnici i posjetitelji obvezni koristiti maske za lice ili medicinske maske i održavati fizičku distancu od najmanje 1,5 metar
  • posjete korisnicima pružatelja usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi dopušteni su u unutarnjim prostorijama iznimno, kada iz objektivnih razloga posjet nije moguće organizirati u vanjskim prostorima (npr. nepokretnim korisnicima), s time je trajanje posjeta vremenski ograničeno i organizirano prema unaprijed utvrđenom rasporedu, uz uvjet da su posjetitelji obvezni koristiti maske za lice ili medicinske maske i jednokratne ogrtače i nazuvke.
  • izlasci korisnika usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi u vanjski prostor pružatelja usluga (okućnica, terasa i sl.) dopušteni su uz obvezno nošenje maski za lice ili medicinskih maski te pridržavanja fizičke distance od najmanje 1,5 metra
  • izlazak izvan prostora pružatelja usluga smještaja u sustavu socijalne skrbi dopušten je iznimno samo korisnicima koji su preboljeli COVID-19 unutar 90 dana od početka bolesti i korisnicima kojima je prošlo 14 dana od cijepljenja drugom dozom cjepiva ili kad je izlazak uvjetovan medicinskim razlozima
  • preporuka poslodavcima da sastanke održavaju video ili telefonskom vezom, a ako je fizičko održavanje sastanka neophodno da se održavaju u što većim prostorijama uz obavezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski i održavanja fizičke distance između sudionika sastanka od najmanje 2 metra
  • preporuka pojačanog nadzora pridržavanja uvedenih nužnih epidemioloških mjera koje se odnose na javna događanja i okupljanja, privatna okupljanja, javni prijevoz te rad trgovačkih centara i ugostiteljskih objekata angažiranjem dodatnih snaga komunalnog i prometnog redarstva i civilne zaštite

Please publish modules in offcanvas position.